Asus RT-N53؛ روتر جدید شرکت ایسوس
 
بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر
دانلود پروژه های رشته کامپیوتر و ویژوال بیسیک
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 13:36 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

شركت ايسوس روتر جديدي از سري RT-N خود روانه بازار كرده كه در مقايسه با محصولات قبلي از سرعت بيشتري برخوردار است. اين روتر با استفاده از فناوري MIMO روي استاندارد 802.11n مي‌تواند حداكثر ششصد مگابيت اطلاعات را در يك ثانيه جابه‌جا کند. پشتيباني از دو فركانس كاري 2,4 و 5 گيگاهرتز، دو آنتن داخلي، امكان تعريف پنج SSID براي شبكه‌هاي مختلف بي‌سيم، چهار پورت اترنت و يك پورت WAN با سرعت 100/10 مگابيت بر ثانيه به همراه قابليت‌هاي امنيتي رايج روترهاي بي‌سيم بازار، از اين محصول يك دستگاه مخصوص شبكه‌هاي پر سرعت با محتواي مالتي‌مديا مي‌سازد كه مي‌تواند به راحتي چندين شبكه اترنت كابلي و بي‌سيم را كنترل و مديريت كند.

نكته جالب ديگر درباره اين محصول استفاده از طراحي موسوم به الماس سياه (Black Diamond) همانند روتر معروف RT-N56 اين شركت است. با توجه به دو بانده بودن اين محصول، يكي از كاربردهاي اين روتر مي‌تواند به عنوان تقويت‌كننده (Repeater) در شبكه‌هاي با فواصل طولاني باشد. رابط EZ UI، QIS و ديگر امكانات و قابليت‌هاي مخصوص شركت ايسوس در اين محصول نيز تعبيه شده و در اختيار كاربران است.


درباره وبلاگ


وبلاگ اختصاصی گروه نرم افزاری پروژه 1 شما در این وبلاگ می توانید از مطالب و آموزش های گروه استفاده کنید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر و آدرس prozhe1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 764
بازدید کل : 219448
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1